Voipro - Berichtgeschiedenis

Operationeel

Belplannen en belplan functionaliteiten - Operationeel

Gespreksfunctionaliteiten - Operationeel

Inkomende gesprekken - Operationeel

Uitgaande gesprekken - Operationeel

Interne gesprekken - Operationeel

Toestel registraties - Operationeel

BLF - Operationeel

Operationeel

Qaller App - Operationeel

Webcalls - Operationeel

VAMOS App - Operationeel

Operationeel

Organisatie Panel - Operationeel

Gebruikers Panel - Operationeel

Operator Console Panel - Operationeel

Onderhoud

VAMOS gesprekken - Operationeel

VAMOS Data - Onderhoud

Operationeel

DSL verbindingen - Operationeel

Glasvezel - Operationeel

Overig - Operationeel

Berichtgeschiedenis

01-12

Platform problemen
  • Opgelost
    Opgelost

    De problemen zijn verholpen.

    Mochten er toch nog problemen ondervonden worden dan vernemen wij dat graag voor verder onderzoek.

  • Monitoring
    Monitoring

    Op dit moment kunnen we melden dat inkomende en uitgaande gesprekken weer audio hebben dankzij een tussentijdse oplossing van ons team. Hierdoor zijn de meeste problemen op dit moment opgelost. Ons team werkt met de hoogste prioriteit aan een definitieve oplossing.

  • Update
    Update

    We willen u informeren dat de verstoring op ons telefonieplatform op dit moment nog niet is opgelost. Hierdoor zijn er nog steeds problemen met gesprekken.

    Ons team werkt met de hoogste prioriteit aan een oplossing om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

    We zullen u blijven informeren en voorzien van een nieuwe update zodra er meer informatie beschikbaar is.

  • Update
    Update

    Op dit moment kunnen er gesprekken zijn zonder audio. Tevens hebben wij bewust de BLF service (kunnen zien of collega's in gesprek zijn) uitgezet. Het team werkt aan een oplossing en we zullen spoedig met een nieuwe update komen.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    We hebben het probleem gevonden en werken aan de oplossing. We zien het aantal succesvolle gesprekken toenemen en zullen spoedig met een nieuwe update komen.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Momenteel ontvangen wij meldingen m.b.t. problemen met ons telefonieplatform. Het team is druk bezig met het onderzoek en hoopt het probleem spoedig te verhelpen. Excuses voor het ongemak!

01-11

01-10

Storing telefonische bereikbaarheid 020-7884000
  • Opgelost
    Opgelost

    De verstoring bij de provider van ons hoofdnummer (020-7884000) is opgelost. Excuses voor het ongemak!

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    Op dit moment ervaart onze provider van ons hoofdnummer (020-7884000) een storing waardoor wij telefonisch niet bereikbaar zijn. Onze telefoniediensten zijn niet getroffen; er is geen storing op ons eigen telefonieplatform.

    Voor support vragen kunt u ons bereiken via: https://service.voipro.nl of service@voipro.nl.

    Wij nemen dan contact met u op.

    Excuses voor het ongemak!

01-10 naar 01-12

Volgende