Voipro - Onderhoud telefonieplatform – Onderhoudsgegevens

Onderhoud telefonieplatform

Voltooid
Gepland voor 04-11-2022 om 22:00 – 06-11-2022 om 05:00

Impact op

VoIP

Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM

Belplannen en belplan functionaliteiten

Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM

Gespreksfunctionaliteiten

Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM

Inkomende gesprekken

Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM

Uitgaande gesprekken

Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM

Interne gesprekken

Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM

Updates
  • Voltooid
    06-11-2022 om 05:00
    Voltooid
    06-11-2022 om 05:00

    Onderhoud is succesvol afgerond

  • Bezig
    04-11-2022 om 22:00
    Bezig
    04-11-2022 om 22:00

    Er wordt nu onderhoud gepleegd

  • Nog niet begonnen
    04-11-2022 om 22:00
    Nog niet begonnen
    04-11-2022 om 22:00

    Datum en tijd

    • Van vrijdag 04-11-2022 23:00 uur
    • Tot zondag 06-11-2022 06:00 uur
    • (Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)

    Beschrijving

    Tijdens het onderhoud zullen er werkzaamheden worden verricht in het datacenter in Rotterdam. In de nacht van vrijdagavond tot zaterdagmorgen zal het datacenter in Rotterdam worden uitgeschakeld en zal uitgeschakeld blijven tot uiterlijk het einde van het onderhoud. Het datacenter in Amsterdam zal ten tijde van het onderhoud beschikbaar blijven.

    Verwachte impact

    Telefonie services

    • Klanten kunnen korte onderbrekingen ervaren, zoals afgebroken gesprekken, gedurende het onderhoud vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen.
    • Klanten kunnen ook korte onderbrekingen ondervinden in diverse functionaliteiten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen, zoals: wachtrijen, keuzemenu’s, voicemails en CDRs.

    Telefoon toestellen

    • De telefoon toestellen zullen zich (automatisch) her-registreren op de servers die tijdens het onderhoud wel bereikbaar zijn.
    • Indien een toestel niet automatisch een andere server vindt om te registreren, is een herstart van het toestel aan te bevelen.

    Panel (Reseller, Company en User)

    • De panels kunnen offline zijn voor maximaal 30 minuten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen. Dit betreft ook het UC panel in combinatie met WebCalls.

    Overige diensten

    • De API (CRM popups) en Qaller app kunnen offline zijn voor maximaal 30 minuten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen.