Gepland voor 04-02-2022 om 22:00 – 06-02-2022 om 05:00
Impact op
VoIP
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Belplannen en belplan functionaliteiten
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Gespreksfunctionaliteiten
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Inkomende gesprekken
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Uitgaande gesprekken
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Interne gesprekken
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Updates
Voltooid
06-02-2022 om 05:00
Voltooid
06-02-2022 om 05:00
Nog niet begonnen
04-02-2022 om 22:00
Nog niet begonnen
04-02-2022 om 22:00
Datum en tijd
Van vrijdag 04-02-2022 23:00 uur
Tot zondag 06-02-2022 06:00 uur
(Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)
Beschrijving
Tijdens het onderhoud zullen er werkzaamheden worden verricht in het datacenter in Amsterdam. In de nacht van vrijdagavond tot zaterdagmorgen zal het datacenter in Amsterdam worden uitgeschakeld en zal uitgeschakeld blijven tot uiterlijk het einde van het onderhoud. Het datacenter in Rotterdam zal ten tijde van het onderhoud beschikbaar blijven.
Verwachte impact
Telefonie services
Klanten kunnen korte onderbrekingen ervaren, zoals afgebroken gesprekken, gedurende het onderhoud vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen.
Klanten kunnen ook korte onderbrekingen ondervinden in diverse functionaliteiten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen, zoals: wachtrijen, keuzemenu’s, voicemails en CDRs.
Telefoon toestellen
De telefoon toestellen zullen zich (automatisch) her-registreren op de servers die tijdens het onderhoud wel bereikbaar zijn.
Indien een toestel niet automatisch een andere server vindt om te registreren, is een herstart van het toestel aan te bevelen.
Panel (Reseller, Company en User)
De panels kunnen offline zijn voor maximaal 30 minuten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen. Dit betreft ook het UC panel in combinatie met WebCalls.
Overige diensten
De API (CRM popups) en Qaller app kunnen offline zijn voor maximaal 30 minuten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen.