Voipro - Berichtgeschiedenis

Operationeel

Belplannen en belplan functionaliteiten - Operationeel

Gespreksfunctionaliteiten - Operationeel

Inkomende gesprekken - Operationeel

Uitgaande gesprekken - Operationeel

Interne gesprekken - Operationeel

Toestel registraties - Operationeel

BLF - Operationeel

Operationeel

Qaller App - Operationeel

Webcalls - Operationeel

VAMOS App - Operationeel

Operationeel

Organisatie Panel - Operationeel

Gebruikers Panel - Operationeel

Operator Console Panel - Operationeel

Onderhoud

VAMOS gesprekken - Operationeel

VAMOS Data - Onderhoud

Operationeel

DSL verbindingen - Operationeel

Glasvezel - Operationeel

Overig - Operationeel

Berichtgeschiedenis

01-01

Introductie nieuw ticketsysteem
  • Voltooid
    03-01-2025 om 07:00
    Voltooid
    03-01-2025 om 07:00
    Onderhoud is succesvol afgerond
  • Bezig
    02-01-2025 om 14:00
    Bezig
    02-01-2025 om 14:00
    Er wordt nu onderhoud gepleegd
  • Nog niet begonnen
    02-01-2025 om 14:00
    Nog niet begonnen
    02-01-2025 om 14:00

    Beste klant,

    Hierbij willen wij je informeren dat Voipro gebruik gaat maken van een nieuw ticketsysteem. Met de introductie van ons nieuwe ticketsysteem, zullen er een aantal zaken gaan veranderen. 

    Wanneer?

    Start migratie - Donderdag 2 januari 15:00 CET

    Eind migratie - Vrijdag 3 januari 08:00 CET

    Op donderdag 2 januari 2025 om 15:00 uur, zullen wij starten met de migratie van ons huidige ticketsysteem naar ons nieuwe ticketsysteem. Gedurende de migratie zal het niet mogelijk zijn om je tickets online in te zien en nieuwe tickets te openen (zowel online als via email naar service@voipro.nl).

    Indien je vragen of hulp nodig hebt tijdens de migratie, kun je ons bereiken via: 

    020-788 4000

    Vanaf vrijdag 3 januari 2025 is onze nieuwe ticketsysteem online en kun je weer tickets indienen en bekijken via service.voipro.nl en via email service@voipro.nl

    Activeren nieuw account

    Indien je in wilt loggen in ons nieuwe ticketsysteem om je tickets in te zien en nieuwe tickets in te dienen, dien je opnieuw je account te activeren. Het activeren van je account kan als volgt: 

    1. Ga naar: service.voipro.nl

    2. Klik rechts bovenaan op Aanmelden 

    3. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten’ 

    4. Vul je emailadres in

    Je ontvangt nu een email om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

    Ticket historie

    Alle huidige en gesloten tickets worden gemigreerd naar ons nieuwe systeem. Vanaf vrijdag 3 januari is het weer mogelijk om alle open, in behandeling en gesloten tickets online in te zien via service.voipro.nl

    Mochten er verdere vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. 

    Met vriendelijk groet,

    Team Voipro

01-12

Platform problemen
  • Opgelost
    Opgelost

    De problemen zijn verholpen.

    Mochten er toch nog problemen ondervonden worden dan vernemen wij dat graag voor verder onderzoek.

  • Monitoring
    Monitoring

    Op dit moment kunnen we melden dat inkomende en uitgaande gesprekken weer audio hebben dankzij een tussentijdse oplossing van ons team. Hierdoor zijn de meeste problemen op dit moment opgelost. Ons team werkt met de hoogste prioriteit aan een definitieve oplossing.

  • Update
    Update

    We willen u informeren dat de verstoring op ons telefonieplatform op dit moment nog niet is opgelost. Hierdoor zijn er nog steeds problemen met gesprekken.

    Ons team werkt met de hoogste prioriteit aan een oplossing om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

    We zullen u blijven informeren en voorzien van een nieuwe update zodra er meer informatie beschikbaar is.

  • Update
    Update

    Op dit moment kunnen er gesprekken zijn zonder audio. Tevens hebben wij bewust de BLF service (kunnen zien of collega's in gesprek zijn) uitgezet. Het team werkt aan een oplossing en we zullen spoedig met een nieuwe update komen.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    We hebben het probleem gevonden en werken aan de oplossing. We zien het aantal succesvolle gesprekken toenemen en zullen spoedig met een nieuwe update komen.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Momenteel ontvangen wij meldingen m.b.t. problemen met ons telefonieplatform. Het team is druk bezig met het onderzoek en hoopt het probleem spoedig te verhelpen. Excuses voor het ongemak!

01-11

01-11 naar 01-01

Volgende